3 tipy, jak se na podzim udržet fit

Podzim je velmi zrádné roční období. Díky sychravému počasí na nás útočí virózy snad ze všech stran. Jen co se zbavíte rýmy a chvilku si odpočinete, někdo vedle vás kýchne a už to jede nanovo. Nemusí to ale tak být. Pokud se budete řídit našimi třemi tipy, udržíte se v kondici, takže rýma, kašel či jiné nepříjemnosti nebudou mít šanci.

1. Začněte se hýbat

Pokud chcete být fit a odolní vůči nemocem, musíte se věnovat celkovému posílení vašeho těla. Začněte se věnovat nějakému sportu. Na ty venkovní zapomeňte, pokud nejste trénovaní, není to nic pro vás. Ideálním místem pro podzimní pohyb může i pro vás být posilovna. Skvělé je například fitness Praha KENTOYA FITNESS. V této posilovně si na 400 m čtverečních budete moci užít cvičení na špičkových strojích Grün sport. V začátcích vám pomohou zkušení trenéři, kteří vám případně sestaví individuální cvičební plán a dokonce pomohou i s jídelníčkem. Pokud pro vás posilovna není to pravé, zkuste jiná cvičení – třeba i doma můžete začít dělat kruhový trénink, cvičit jógu apod.

image01

2. Ládujte se vitamíny

Není lepší obrany než posílit tělo a jeho imunitní systém dávkou vitamínů. Zařaďte proto do podzimního jídelníčku ovoce a zeleninu. Naučte se je každý den jíst. Vyzkoušet můžete i různé koktejly či čaje apod. Recept na speciální čaj pro posílení imunity najdete zde. Pokud vám syrové ovoce z nějakého důvodu nechutná, můžete to zkusit s doplňky stravy.

3. Otužujte se a prohřejte se

Otužování je super věc, protože se při něm prokrvuje celé tělo a tak se posiluje obranyschopnost. Podzim je ideální období, kdy můžete začít chodit do sauny. Vrhnout se také můžete na plavání. Pokud si chcete užít teplo, vyrazte do solária. Prohřejete se a navíc budete krásně vypadat.

image00

TIP – navštívit můžete třeba solárium Praha, ve kterém na vás čekají stroje LUXURA 520TURBO a ERGO LINE 600. Skvělé jsou v tom, že mají obličejové zářiče pro intenzivní opálení!