6 nejlepších rozpouštěčů tuků

Zlikvidovat okrasné tukové polštářky je snem každého, kdo trpí nadváhou či dokonce obezitou. Dostat se do posilovny nebo fitness centra je ale pro mnohé nadlidský úkol. Nicméně, nemusí jít vždy jen o posilovnu. Co si nechat poradit rovnou od špičkového fitness kouče, jenž má na svědomí současné proporce Jessicy Alby či Anne Hathaway?

1. Inline bruslení

Spálíte za půl hodiny až 425 kalorií. Bruslení je číslem jedna pro všechny, kteří to myslí s potíráním tukové hmoty vážně. Nezatěžuje klouby tak, jako pobyt v posilovně a navíc se provětráte na čerstvém vzduchu, což je určitě chvályhodné. Nezapomeňte ovšem na helmu, chrániče zápěstí, kolen a loktů, už jen proto, že budete většinou jezdit po silnici a je to svým způsobem i trochu nebezpečné.

2. Běh

Spálíte za půl hodiny až 374 kalorií. Běhat navíc můžete kdekoliv a kdykoliv, tedy pokud k tomu máte pohodlné oblečení a upravenou cestu. Pravidelné běhání je cestou ke štíhlé eleganci, pokud chcete spalování tuků ještě zrychlit, jednoduše běhejte do kopce.

3. Skákání přes švihadlo

Spálíte za půl hodiny až 340 kalorií. Oblíbená kratochvíle našich babiček a dědečků se znovu dostává do módy. Je to totiž skutečně jednoduché, skoro nic k tomu nepotřebujete – opravdu jen švihadlo a snad už jen pevnou půdu pod nohama. Cvičit můžete v bytě i na trávníku za domem, skoro kdekoliv Vás napadne.

4. Tenis

Spálíte za půl hodiny až 272 kalorií. Bílý sport je oblíbenou sportovní činností většiny lidí, kteří vysedávají celý den v kanceláři a na vzduch se dostanou snad jen o víkendu. A nemusíte k tomu mít ani partnera, stačí najít rovnou plochu u dveří či stěn – a můžete si pinkat „jen“ takto, s tenisovým míčkem a raketou. Dost možná se vytrénujete tak, že potom nebudete k poražení ani na kurtu a přátelé si budou lámat hlavu, kde jste získali takový úžasný skill.

5. Tanec

Spálíte za půl hodiny až 221 kalorií. Oblíbená zábava napříč všemi společenskými vrstvami. Ať už budete tancovat na plese nebo se svými dětmi, chce to snad jen jediné – a není to v žádném případě umění polky či valčíku – prostě potřebujete k tancování nějakou oblíbenou hudbu, se kterou jde vše hned lépe.

6. Energická chůze

Spálíte za půl hodiny 170 kalorií. Proč si prostě občas nevyšlápnout do kopce či v městských uličkách? Určitě stojí za to vykašlat se pro jednou na MHD. Rychlými a krátkými kroky se dostanete brzy všude tam, kam potřebujete.